ClassVR, Avantis / Virtuaalreaalsus

Share on Social Networks

Share Link

Use permanent link to share in social media

Share with a friend

Please login to send this document by email!

Embed in your website

Select page to start with

16. h aridus @ insplay. eu www.insplay.eu/ vr

11. Avasta meie imeline planeet Maa, mõista teadust, reisi ajas tagasi ning saa osaks kirjandusteostest. Avantis e Maailm on uus ja põnev võimalus õpilastele avastamaks sadu virtuaalreaalsuse stseene, mis on kokku kogutud suurde haridusele suunatud teemaparki. Avantise Maailm toetab klassiruumi-, hübriid- ja distantsõpet, tuues kokku õpilased ükskõik kus nad parajasti viibivad. Avantise Maailma on võimalik siseneda nii nutiseadme kui C lassVR peaseadmetega. Kaasahaarav virtuaalreaalsuse teemapark Koostöö igas nutiseadmes hariduslikus metaversumis. Kaasahaarav virtuaalreaalsuse teemapark Avantise Maailmas saavad õpilased ringi liikuda ja avastada VR stseene justkui nad oleksid päriselt seal. E-mail: haridus @insplay.eu | Veebileht: www.insplay.eu/vr 11

10. Sissejuhatus Avantise Maailma Avantise Maailm on suurepärane õppekogemus, kus võimatu muutub virtuaalreaalsuseks. Kujuta ette, et saad oma õpilased viia Kuule, liikuda nendega koos veresoontes, kohtuda dinosaurustega või seigelda ringi Punamütsikese muinasjutus. Ja seda nii peaseadmetes, mobiilis kui arvutis. Avantise Maailm võimaldab õpilastel avastada ja uurida võimatuna näivaid asju maailma kõige esimeses hariva sisuga virtuaalreaalsuse teemapargi metaversumis. Avasta Metaversum maailma esimeses haridusele suunatud teemapargis! E -mail: [email protected] | Veebileht : www. insplay.eu/vr 10

13. Võimalus kasutada hindamistööriistasid Õpilaste arengut on võimalik kirja panna ja jälgida spetsiaalselt selle jaoks mõeldud tööriistade abil. Põhjalik õpetaja töölaud Kõik, mida vaja läheb, on koondatud ühte lihtsasse portaali. Õpetaja töölaual saab sisestada küllaldaselt informatsiooni. Portaal näitab ka seda, kui palju õpilasi on hetkel tunnis, milliseid materjale kasutatakse ning läbiviidud tundidest valmivad detailsed raportid. Lihtne õpilaste jälgimine Võimalik lisada ja eemaldada õpilasi ükshaaval või laadida üles CSV failiga. Õpilased võivad olla lisatud e- maili aadressiga või õpetajal on võimalik teha lihtne sisenemisvõimalus noorematele õpilastele. Avantis e Maailma suurepärase töölaua ja aruandlusliidese abil saab õpetaja järge pidada iga õpilase tunnitegevustest. Hindamine ja tagasiside E-mail: haridus @insplay.eu | Veebileht: www.insplay.eu/vr 13

6. VR ja AR sisu Virtuaal- ja liitreaalsuse (VR ja AR) õpetajaportaal sisaldab tuhandeid õppematerjale ning võimaldab õpetajal mugavalt hallata kõiki peaseadmeid samaaegselt. Õpetajad saavad igale tunnile väärtust lisada tuhandete sisumaterjalidega, tunniplaanide ja töölehtedega. Eestikeelsena on saadaval 10 tunniplaani. Liitreaalsus võimaldab õpilastel võtta 3D mudelid enda kätte. Kasutades ClassVR peaseadmete esikaamerat saavad õpilased enda käes hoida näiteks inimese südant või iidseid esemeid. 360-kraadised pildid on suurepärane viis andmaks õpilastele imelise kogemuse, võimaldades neil külastada kaugeid paiku, näha ajaloolisi monumente või reisida näiteks maavälistesse kohtadesse. Too 3D mudelid piltidelt välja Avasta 360° pildid Uuritavad stseenid võimaldavad lastel vr-s ringi liikuda. ClassVR peaseadmed ja käsikontroller on loodud mugavaks ja lihtsaks kasutuseks. Pärast peaseadmetes nähtut on õpilastel põnev üksteisega kogemusi jagada. Pidevalt kasvav 360- kraadiste videote kogu viib kogemused uuele tasemele. Iga haridusele suunatud video on hoolikalt valitud. Kaasahaarav kogemus, mida VR pakub, laseb laste fantaasia ja kujutlusvõime lendu. Uuritavad stseenid Kogemused 360° videotes Õpetajate poolt loodud sisumaterjal ning tunniplaanid aitavad õpilastel visualiseerida ja mõista keerulisi objekte. ClassVR portaalis olev kaasahaarav sisu E-mail: [email protected] | Veebileht: www.insplay.eu/vr 6

9. Mida meie kliendid arvavad Õpetajate kogemuslood kasutades ClassVR-i. Natalia Ivaništseva Avatud Kool "Ajaloo tunnis õppisid lapsed Vana-Egiptust. Tunni käigus tutvusid lapsed ClassVR töölehega hauakambri sisemusest. Peale VR kogemust meisterdasid lapsed savist kanoobid ning joonistasid sinna peale hieroglüüfid. Väikeklassi õpetaja aitas luua lastel virtuaalreaalsuses turvalise keskkonna ning kui laps vajas rahunemiseks oma paika, oli hea kasutada loodud keskkonda selle jaoks." Kadri Rea Pernova Hariduskeskus “ Lisaks formaalharidusele on ClassVR lahendust võimalik kasutada ka huvitegevuses, huvihariduses ja formaal- ja mitteformaalõppe lõimingus kuna keskkonnas olev sisu raamatukogu on järjest uuenev ja õppekavadega ühilduv.” Nils Suhov Lagedi Kool “Virtuaalreaalsuse kasutamine tunnis tekitab õpilastel rohkelt VAU momente. Eriti on meeldinud algklassi õpilastele Päikesesüsteemi ja kosmose temaatilised õppekeskkonnad. Need sobivad täpselt 2. ja 4. klassi õppekavaga kokku. Eriti äge on ka see, et õpilased saavad litsentsi olemasolul luua ise õppematerjale või lihtsalt arendada oma programmeerimisoskust kasutades CoSpaces rakendust . ” Jaanus Paasoja Tallinna Südalinna Kool “ Inglise keele tunnis reisisid lapsed läbi ClassVR peaseadmete Inglismaal ning vaatasid erinevaid videoid Inlgismaal asuvatest paikadest ning ehitistest. Peale vr sessiooni kirjeldasid nähtut inglise keeles ning tunni lõppedes koostasid nähtust kirjaliku teksti. ” E - mail: haridus@ insplay.eu | Veebileht: www.insplay.eu/vr 9

15. Mida meie kasutajad arvavad Mida arvavad õpetajad Avantise Maailmast Ken Tilk Pernova Hariduskeskus “ ClassVR ja Avantise Maailm on minu kui õpetaja jaoks olnud üks uuenduslikumaid ja tõhusamaid lahendusi nii üldhariduses kui ka huvihariduses. ClassVR-i uuenduslik lähenemine haridusse läbi liit- ja virtuaalreaalsuse, annab tavalises klassiruumis õpilastele võimaluse näha ja kogeda tunni teemasid täiesti uuel tasemel, alustades 360 foto ja video ekskursioonidest lõpetades 3D mudelite ja interaktiivsete 3D keskkondadega. ClassVR p easeadmete ja keskkonna kogu tunni ja tegevuste haldus on tehtud õpetajale kiireks ja lihtsaks, kasutades seadmete ja materjalide sünkroniseerimist ja juhtmevabat juhtimist. Lisaks olemasolevale haldustoele pakub ClassVR järjest uuenevaid materjale, kattes kogu haridussüsteemi teemad ja natuke ka meelelahutust. ” E -mail: [email protected] | Veebileht: www. insplay.eu/vr 15

1. E - mail: haridus @ insplay.eu V e e b i l e h t : w ww. insplay.eu/vr TEADMISED ALBERT EINSTEIN Virtuaal - ja liitreaalsus hariduses KUJUTLUSVÕIME ON TÄHTSAM kui

2. Sissejuhatus ClassVR on virtuaalreaalsuse tehnoloogia, mis on loodud klassiruumi. Programmi disainimisel on mõeldud sellele, kuidas suurendada igas vanuses õpilaste huvi õppimise vastu. Tutvustame täiesti uut kontseptsiooni haridustehnoloogia valdkonnas Virtuaalreaalsuse peaseadmed on varustatud unikaalse kasutajaliidesega. Sisu aitab edastada eestikeelne õpetajaportaal, mis sisaldab hulgaliselt haridusele suunatud õppematerjale. ClassVR pakub kõike, mida kool vajab virtuaal- ja liitreaalsuse kasutamiseks klassiruumis. Virtuaal- reaalsuse peaseadmed Õppesisu ClassVR portaal sisaldab tuhandeid õppematerjale. Eestikeelsed tunniplaanid annavad hea sisendi lõimitud õppesse. Peaseadmete hal damine ClassVR portaal võimaldab õpetajatel kiiresti ja mugavalt saata õppesisu kõikidesse peaseadmetesse samaaegselt. Turvaline hoiustamine ja laadimine Kõik ClassVR peaseadmed on pakendatud laadimisvõimalu- sega kohvrisse; nii oled kindel, et peaseadmed on kasutamiseks alati valmis. Peaseadmete kasutamine Aitame peaseadmete seadistamisel ning esim en e veebikoolitus portaali õppimiseks on tasuta! Tehnoloogia kasutamine kärarikkas klassiruumis tundub aeg-ajalt võimatu ülesandena. ClassVR kasutajaliides ja õpetajaportaal kindlustavad, et õppetööks vajalikud materjalid jõuavad kiiresti ja turvaliselt peaseadmetesse. T unni planeerimine rikkalikust materjalikogust on lihtsamast lihtsam. Kõik ühes VR & AR lahendus koolidele E-mail: [email protected] | Veebileht: www.insplay.eu/vr 2 ClassVR peaseadmed on koheselt kasutamiseks valmis ja ei vaja eraldi riistvara installeerimist.

7. Loo ja lae oma sisu peaseadmetesse ClassVR teeb koostööd kolmandate osapoolte pakkujatega ning võimaldab õpetajatel ja õpilastel luua ja üles laadida oma VR- ja AR-sisu. VR & AR sisupakkujad ClassVR teeb koostööd erinevate partneritega, sealhulgas ThingLinki ja CoSpacesiga. Nii on portaali sisu võimalik pidevalt ka ise uuendada. Lisaks olemasolevale materjalile on võimalik luua oma virtuaalreaalsuse maailm, üles laadida oma pildid ja videod ja palju muud. Loo ja lae üles 360° ja 3D mudelid ClassVR võimaldab õpilastel ja õpetajatel luua oma sisu. 360° pildid ja videod, 3D mudelid ja uuritavad stseenid. Kasutades näiteks 360° kaamerat või Paint 3D programmi on võimalik ehitada ja üles laadida oma VR & AR sisu otse ClassVR portaali. Globaalne kasutajaskond jagab sisu Õpetajaportaalis on võimalik jagada oma loodud esitlusloendeid teiste õpetajatega. Suur globaalne kasutajaskond ning nende loodud playlistid moodustavad tohutu suure kogukonna loodud sisupanga. E-mail: [email protected] | Veebileht: www.insplay.eu/vr 7

3. Virtuaalreaalsuse kasutamise eelised Virtuaalreaalsus haarab õpilasi ning suurendab huvi õppimise vastu. See püüab õpilaste tähelepanu ning muudab tunnid meeldejäävaks. Õpitu jääb paremini meelde, kui õpilased õpivad läbi kustumatu kogemuse. 75% Läbi kogemuse õppimine tõstab teadmiste meelespidamise võimet 75%. Virtuaalreaalsus püüab õpilaste tähelepanu ning muudab tunnid meeldejäävaks. 90% Me jätame meelde 10% sellest, mida loeme, aga suudame säilitada 90% sellest, mida kogeme. ClassVR portaal on varustatud tuhandete materjalidega ning tunnimaterjale leiab igale õppeainele . 20% Kasutades vr-i ainetundides efektiivselt, tõuseb õpilaste eksamitulemus kuni 20% võrra. Kogemus Kaasatus Saavutus E- mail: [email protected] | Veebileht: ww w.insplay.eu/vr 3

5. E-mail: [email protected] | Veebileht: www.insplay.eu/vr 5 Turvaline hoiustamine ja laadimine Kõik kohvrid on loodud nii, et neid oleks lihtne klassiruumide vahel transportida. Et ClassVR peaseadmete kaustamine erinevates ainetundides võimalikult sujuvalt läheks, on nende hoiustamine ja laadimine tehtud võimalikult lihtsaks. Saadaval 4 ja 8 komplekt ClassVR komplektid on saadaval 4 ja 8 komplektina . Laetud ja valmis kasutamiseks ClassVR kohvrid on disainitud nii, et peaseadmeid on võimalik laadida ka kinnises kohvris. Sisseehitatud USB laadimisjaotur koos jahutusventilaatoritega kindlustavad, et peaseadmed on kasutusvalmis igal ajahetkel. KÄSIKONTROLLER IGALE PEASEADMELE CVR-255-64 HEADSETS ONLY

4. ClassVR Peaseade ClassVR peaseadmete disainimisel on mõeldud õpilastele. Standalone Premium 64GB ClassVR Peaseade ClassVR Premium Peaseade (64GB) sisaldab suurimat salvestusmahtu, muutes failide transportimise sujuvamaks, ilma lisaseadmeid vajamata. 9 Ohutu ja turvaline VR ja AR õppekeskkond 9 Lihtne kasutada juhtnuppe ja peaseadme sisu 9 Õpilastele sobiv kerge ja mugav disain ClassVR peaseadmed on loodud spetsiaalselt koolidele, peaseadmeid on võimalik kasutada igas ainetunnis. Peaseadmeid on lihtne pähe paigaldada tänu mugavatele reguleeritavatele kinnitustele. Tehniline spetsifikatsioon 9 4GB DDR RAM & 64GB Internal Storage 9 Octa-Core Qualcomm Snapdragon XR1 CPU 9 5.5” 2560x1440 HD Fast LCD Screen 9 802.11 a/b/g/n Dual Band WiFi 2.4/5Ghz + Bluetooth 4.2 9 13MP Auto-Focus Front Facing Camera 9 Combination Fresnal/Aspherical Lens 9 Internal Lithium Polymer Battery with Minimum 4 Hours Runtime in Continued Use 9 USB-C Charging/Input for Hand Controller 9 3-Way Adjustable Head Mounting with Dual Rear Straps 9 Micro SD Card Slot for Storage Expansion 9 Stereo Speakers & Microphone 9 3.5mm Stereo Jack Out for Headphone Use E-mail: [email protected] | Veebileht: www.insplay.eu/vr 4

14. Haridusele suunatud virtuaalse teemapargi sisu Külastage nelja põnevat teemapõhist virtuaalmaad! Nagu iga teemapark, on ka Avantise Maailm jagatud erinevateks maailmadeks, mis hõlmavad kõiki õppekava valdkondi. Sadade uurivate stseenidega sukelduvad õpilased ainulaadsesse õppekogemusse. Ajalugu, teadus, geograafia ja kirjandus - vii oma õpilased paikadesse, kuhu nad muidu ei saaks kunagi minna. Oled Sa kunagi soovinud, et saaksid õpilased ajas tagasi viia? Nüüd on Sul võimalus jalutada dinosaurustega, külastada Iidset Kreekat või näha I maailmasõja katakombe... Uurige meie uskumatu planeedi erinevaid pooluseid. Süvenege Maa hämmastavalt mitmekesisesse loodusesse, kogege äärmuslikke ilmastikuolusid... Külasta super teaduse maad ja kohtu imeliste loomadega ning nende elupaikadega, reisi läbi inimese keha või lahku planeedilt Maa ja avasta ennast kosmosest... Viige õpilased rännakule erinevate autorite muinasjuttudesse, luuletustesse ja näiden ditesse. Suurepärane võimalus erinevate kirjatükkide mõistmiseks... Reis läbi aja Kaasahaarav planeet Maa Super teaduse maa Kirjanduse maa E -mail: [email protected] | Veebileht : www. insplay.eu/vr 14 Uut sisu lisatakse Avantise Maailma iga kuu. Kõik olemasolevad stseenid leiad aadressilt : https://www.avantisworld.com/virtual-reality-subjects/all-vr-content/

8. Tunni läbiviimine ClassVR abil ClassVR portaali kasutamine teeb sisu jagamise peaseadmetesse ja peaseadmete kontrollimise lihtsamast lihtsamaks. ClassVR süda on õpetajasõbralik portaal. See sisaldab endas kõike, et õpetajal oleks võimalikult lihtne läbi viia kaasahaarav tund. Sisu otsimine on võimalik teemade, märksõnade või õppeainete järgi. Valitud sisu on võimalik lihtsalt oma playlisti lisada. Sisu käivitamine kõikides peaseadmetes samaaegselt Ühe hiirekliki abil on võimalik saata koostatud esitlusloend kõikidesse peaseadmetesse samaaegselt. Õpetajal on võimalik võtta kontroll kõikide peaseadete üle nii, et õpilased ei saa samal ajal vaadata muid materjale. Samuti on õpetajal võimalus näha portaalis seda, mida iga erinev peaseade reaalajas hetkel jälgib. Jälgi, mida õpilased vaatavad ClassVR’s õpetajaportaal annab võimaluse õpetajal näha seda, mida iga erinev peaseade reaalajas hetkel jälgib. Tänu sellele on õpetaja kindel, et peaseadmetes olev materjal on jõudnud lasteni ning kõik jälgivad samu materjale. Huvipunktid Kui õpilased on sukeldunud virtuaalmaailma võib tekkida raskusi nende tähelepanu püüdmisel. Selleks on ClassVR-l suurepärane lahendus. Portaal võimaldab õpetajatel suunata õpilaste tähelepanu kindlale objektile, mida õpetaja soovib, et tunnis jälgitakse. E-mail: [email protected] | Veebileht: www.insplay.eu/vr 8

12. Kaasahaarav õppesisu Avantise Maailm on täis sadu uuritavaid stseene, põnevaid töölehti ja suurepäraseid õppematerjale Avantis e Maailma uuritavatele stseenidele on loodud töölehed, et tunnis nähtud õppesisu kinnistuks. Avantise Maailma töölehed on inglisekeelsed. Õppematerjalid Üksikasjalik teave Õpilased saavad süveneda tunnis läbitavatesse materjalidesse ja faktidesse. Iga stseeni kohta olev õppematerjal aitab läbitud materjale paremini meelde jätta. Castle Under Siege TRIP THROUGH TIME LAND EARLY CIVILISATION After The Battle of Hastings in 1066, William the Duke of Normandy became King of England. William began to build castles and overtime they became immensely popular. As a result, castles continually developed and became places to fight wars, and for some, places to live. This scene takes the form of a square keep castle being attacked and defended. Students can explore the castle to learn about sieges and how to attack and defend a castle under siege. • What is a siege? A siege is when an enemy surrounds a town, castle, or other building preventing escap e. • How would a Lord attack a castle? The lord would order his troops to surround the castle, set up camp and wait outside. • How would a Lord defend a castle? Defending a castle was never easy but methods were developed to defend castles. Overview & Key Elements: Castle Under Siege TEACHER INFORMATION SEE NEXT PAGE FOR STUDENT QUESTIONS • Define the term siege • Describe how to attack a castle • Explain how to defend a castle Learning Objectives AVANTISWORLD.COM FULL DIGITAL RESOURCE ONLINE AT 11-16 years T R I P T H R O U G H T I M E What is a siege? • In this section, students can learn that a siege is when an enemy surrounds a town, castle, or other building so no one can escape, and nothing can get in. • In this activity students are asked to identify how people inside the castle would access fresh water and food? How would a lord attack a castle? • In this section students can learn about trebuchets, battering rams, archers and siege towers. • In this activity students are asked to identify different types of equipment and discuss their effectiveness. How would a lord defend a castle? • In this section students can learn about portcullis’, moats, arrow slits and battlements. • In this activity students are asked to identify different ways to defend a castle and clarify their thoughts on the most effective way. 1 2 3 Student Information and Scene Tasks: To explore Jack’s house and garden • Jack and his mother live in a wooden house and are struggling to buy food. • Students are asked to enter the scene to explore Jack’s childhood. To explore the Beanstalk • Jack’s mother tells him to take their cow, daisy, to the market to be sold so they can have money to eat food and fill their cupboards at home. • Daisy is sold and Jack is given magic beans. • Students are asked to enter the scene to explore why Jack’s mother asked Jack to sell Daisy. To explore the Giants Castle • Inside the Giants castle there is a harp that plays beautiful music and a hen that lays golden eggs. • Jack steals the hen that lays the golden eggs and the giant chases Jack down the Beanstalk. • Students are asked to enter the scene to explore the giants castle and to find the hen that lays golden eggs. Student Information and Scene Tasks: Jack and the Beanstalk LITERACY LAND EARLY YEARS This scene takes the form of a local village where Jack and his mother live. Students can explore Jack and his mother’s house to learn about Jack’s childhood and learn of Daisy at the bottom of their garden in the cow shed. In addition to this, students can climb up the beanstalk and walk inside the giants castle to discover the hen that lays golden eggs! • Jack’s home Jack lived in a wooden house with his mother and they were both poor. • The Beanstalk Grown from the magic beans, this leads up to the giant’s castle in the sky. • The Giant’s Castle Where Jack encounters the giant and discovers the hen and a magical harp. Overview & Key Elements: Jack and the Beanstalk TEACHER INFORMATION SEE NEXT PAGE FOR STUDENT QUESTIONS • Define a fairytale • Recall the plot of Jack and the Beanstalk Learning Objectives AVANTISWORLD.COM FULL DIGITAL RESOURCE ONLINE AT 6-11 years 1 2 3 L I T E R A C Y • Causes of tectonic faults and earthquakes Movement of the Earth’s tectonic plates can be classified into three main types. • Ability to measure earthquakes’ strength Earthquake magnitude can be measured on different scales, such as the Richter scale. • Devastating impacts of earthquakes Earthquakes can have a massive and deadly effect on communities struck by them. Tectonic Faults • In this section there is an explanation on the different types of tectonic faults, including: Normal faults, reverse faults and strike-slips faults. • In this activity students are asked to enter the scene to look for the red arrows that indicate the direction of movement of the tectonic plates. Measuring Quakes • In this section of the scene there is an instrument called a seismometer or seismograph to measure the movement of the Earth which is known to give an early warning of an earthquake, which can buy people precious time to find shelter. • Students are asked to look for the model of a strike-slip fault and find the epicentre of the earthquake. The Devastating Impact of an Earthquake • In this section of the scene the following impacts are discussed: Ground shaking liquefaction, ground displacement, flooding and fire. • Students are asked to enter the scene to visit a city that is experiencing an earthquake. They should watch what happens to the two different tower blocks and consider why has one collapsed completely, while the other remains standing? 1 2 3 Student Information and Scene Tasks: How Earthquakes Happen ENGAGING EARTH LAND GEOLOGY This scene takes the form of an explorable city landscape which shows the devastation following a strong earthquake. Students can explore the scene to view animated models which detail the causes of earthquakes and what it would be like for an individual to experience an earthquake. Students will be able to understand the devastating impact an earthquake can have on society and state the contrast between buildings which were designed to be resilient to earthquakes and buildings which have been extensively damaged by the earthquake. Overview & Key Elements: How Earthquakes Happen TEACHER INFORMATION SEE NEXT PAGE FOR STUDENT QUESTIONS • Understand different types of tectonic faults • Understand how humans can measure earthquakes • Understand the devastating impact an earthquake can have on a society Learning Objectives AVANTISWORLD.COM FULL DIGITAL RESOURCE ONLINE AT 6-16 years E N G A G I N G E A R T H Testid ja ülesanded Testid suunavad õpilasi läbi iga õpitava stseeni. Julgustavad küsimused aitavad mõista tunnis läbitud materjale. 360 ° pildid ja videod ning liitreaalsus 3D mudelitena Avantis e Maailm sisaldab 360° pilte ja videosid, et anda õpilastele "reaalne" vaade inimestest ja kohtadest, et nad teeksid vahet virtuaalsel ja reaalsel maailmal. Avantis e Maailm sisaldab ka mitmeid 3D-mudeleid, mille abil õpilased saavad oma teadmisi täiustada. E -mail: [email protected] | Veebileht : www. insplay.eu/vr 12

Views

  • 1551 Total Views
  • 1243 Website Views
  • 308 Embeded Views

Actions

  • 0 Social Shares
  • 0 Likes
  • 0 Dislikes
  • 0 Comments

Share count

  • 0 Facebook
  • 0 Twitter
  • 0 LinkedIn
  • 0 Google+

Embeds 2

  • 21 51.83.143.171
  • 4 uus.insplay.eu